powder pink (ofc) culotte.

6 Comments

Dopiero teraz zauważyłam, że od ostatniego wpisu minęło prawie dwa miesiące. Mam wrażenie, że czas przelatuje mi przez palce i niedostatecznie go wykorzystuję. Na szczęście sesja już za nami, więc w przerwie między pracą a praktykami staram się nadrabiać zaległości, na które wcześniej nie było czasu. Stąd też m. in. nowe zdjęcia.
Moje zamiłowanie do pudrowego różu stale wzrasta (i zaczyna mnie ten fakt powoli przerażać), więc nie mogłam odmówić sobie kolejnych spodni w tym kolorze. Zdaję sobie też sprawę, że krój typu culotte nie przypadnie każdemu do gustu, jednak ja w takim fasonie czuję się mega dobrze i swobodnie - a o to w tym wszystkim przecież chodzi.

pants, sandals New Look / top Zara / blazer F&F / jewelry H&M / clutch bag sh


You may also like

6 komentarzy:

  1. Spodnie przejęły ten outfit :) Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw!!!
    Bardzo podobają mi się Twoje spodnie! :)
    pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Looking good in the outfits. Specially that tattoo i love it
    Zulily Coupon

    OdpowiedzUsuń