powder pink first.

6 Comments


Na te spodnie czaiłam się już od dłuższego czasu i koniec końców musiałam je kupić, bo nie dawały mi spokoju. Fajne jest to, że można je wykorzystać na jakieś wyjście, a zakładając t-shirt i trampki super sprawdzą się na co dzień. Ostatnio coraz częściej zwracam uwagę na to co kupuję i staram się wybierać właśnie takie rzeczy, które założę więcej niż jeden raz i to w różnych kombinacjach. Pewnie pomyślicie, że to nic nadzwyczajnego i nieoczywistego. Jednak w moim przypadku, gdzie zakupy robię pod wpływem impulsu, czasami nawet nie mierząc,  zaczyna być kluczową zasadą. Kupisz bluzkę, nagle okazuje się, że nie masz do czego jej założyć więc trzeba poszukać jakichś spodni, butów czy dodatków. I tu zaczyna się błędne koło.. No ale co poradzić? Z naturą kobiety się nie wygra, ale zawsze warto próbować ;)





 blouse Calliope / pants New Look / flats Papilion.pl / clutch bag New Look sh



You may also like

6 komentarzy:

  1. jestem zachwycona stylizacją i zdjęciami - pięknie!

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce na zdjęcia, tlo kwitnącego drzewa bardzo podoba mi się i ta bluzeczka, super !

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie są genialne;) a zdjęcia piękne i bardzo kobiece;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń