beige mood.

4 Comments


Ostatnimi czasy jestem zwolenniczką luźnych ubrań, głównie spodni, stąd moja szafa obfituje przede wszystkim w boyfriendy, mom jeansy lub typu peg leg, jak te niżej. Stawiam na nie, gdy zapowiada się długa zmiana w pracy bądź cały dzień na uczelni, by nie czuć się jakkolwiek niekomfortowo. Zauważyłam też, że zaczęłam stawiać wygodę na pierwszym miejscu, a fikuśne ciuszki leżą gdzieś głęboko w szafie i czekają na swoją premierę - myśl na dziś -> czas powstrzymać się od spontanicznych i nieprzemyślanych zakupów. 
Zostawiam Was już ze zdjęciami. Trochę inaczej, bo jaśniej. Tak jak wspominałam, wiosna, czas się rozkręcić do lata. 
EDIT. Pisząc post, nie spodziewałam się śniegu na następny dzień.. Halo? To chyba jakiś żart?

spodnie New Look / bluzka, płaszczyk Cubus / torebka sh / buty Bershka / biżuteria H&M


You may also like

4 komentarze: