camel coat & jeans

6 Comments

Trend na karmelowy płaszcz utrzymuje się już kolejny sezon i nic w tym dziwnego - nie da się przejść obok niego obojętnie. Przynajmniej ja nie potrafiłam, bo cały czas chodził mi taki po głowie. Aż w końcu nadarzyła się dobra okazja i mogłam sobie pozwolić na niego i ja! Osobiście uwielbiam go właśnie w połączeniu z jeansem. Jakiś czas temu wspominałam, że nie wyobrażam sobie życia bez czerni. Może poniższe zdjęcia nie są tego przykładem, ale tak sobie właśnie uświadamiam, że coraz częściej 'szaleję' z kolorami. Może do lata się wyrobię!

płaszcz New Look / jeansy Stradivarius / golf sh / botki F&F / torba Zara / biżu H&M / okulary Sinsay



You may also like

6 komentarzy:


  1. I find it very cute . .. Really nice :) Amazing total look
    I love so much this your looking :)
    Regards
    WalkIndiscount.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten plaszcz :) sceneria idealnie pasuje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten plaszcz :) sceneria idealnie pasuje :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. She was looking beautiful in each an every picture and She has nice fashionable style in this blog.https://www.cartincoupon.com/with/Lulus

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! What a latest design of the shirt is this that she had wear in it.Online Shopping in Pakistan

    OdpowiedzUsuń