total black.

5 Comments

Wcale nie planowałam fotografować tego zestawu. Wiem, typowy zwyklak. Wiem, bardzo rozsądne połączenie swetra z golfem i gołych kostek - czekam o oklaski. Ale z reguły tak to u mnie wygląda, że ubieram się na przekór pogodzie czy jakimś przyjętym standardom. W każdym bądź razie polubiłam się z tą bramą garażową, wiec nie gości ona tutaj po raz ostatni.
PS. Spokojnie, grzywka podcięta, znowu wszystko widzę.


fot. Weronika

hat Mohito / sweater F&F / pants H&M sh / shoes, bag Zara



You may also like

5 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się całość. '
    Ślicznotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerń <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zawsze zestaw musi być przekombinowany, żeby zachwycał ;)

    Spójna, konsekwentna prostota która dobrze leży na tym, kto ją nosi zazwyczaj sprawdza się bardzo dobrze :)

    Poza tym to nie jest taki totalny zwyklak - są ciekawe buty, jest kapelusz...

    to ma charakter!
    i mnie się ten charakter podoba :)

    OdpowiedzUsuń