black&white

3 Comments

Dziś przychodzę do Was z obszerniejszym postem niż zwykle, a to ze względu na odnowioną współpracę z Michaliną, której zdjęcia mogliście oglądać już sporo postów wcześniej. Osobiście jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że efekty, które prezentuję poniżej, i Wam przypadną do gustu. Co do stylizacji nie będę się zbytnio rozpisywać. Czerń i biel, czyli standardowo, najprościej jak tylko się da. Ciekawe (wg mnie) są tutaj akurat spodnie z efektem woskowania(?), które ostatnio są moimi ulubionymi. Upolowane za złotówke, obcisłe, mega wygodne i pasujące do wszystkiego - nic więcej mi nie potrzeba.

 pants, jacket sh / flats Bershka / top New Yorker / jewelry H&M / clutch bag Pepco




You may also like

3 komentarze:

  1. Uwielbiam stylizacje biało- czarne!
    Twoje buty są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Białe marynarki rządzą <3 sama mam dwie jedną luźną, drugą dopasowaną można je zestawić na milion sposobów :P

    www.milordka.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń