pyjama pants?

7 Comments

No i nareszcie doczekaliśmy się upragnionego weekendu majowego. W końcu to idealny czas na spotkania z rodzinką czy znajomymi i nadrobienie wszelkich zaległości. U mnie, o dziwo, tym razem każdy dzień jest już mniej więcej zaplanowany, więc trzymam się nadziei, że wszystko pójdzie po mojej myśli. Bo jakby nie patrzeć, spontany wydają się być jednak bezpieczniejszą opcją. Inaczej człowiek się nastawia, myśli jak to będzie fajnie, a potem przychodzi co do czego - i lipa. Poniższe foteczki właśnie też troszkę na spontanie - bo pogoda nie pewna, bo nie ma gdzie focić, bo nie ma co ubrać. Co jak co, ale wydaje mi się, że efekt jest całkiem ok, hm?
I nie, to nie są spodnie od piżamy. Z czasem prostota wyposażenia mojej szafy i jego kolorystyki coraz bardziej daje mi znaki, żeby nie kupować samych basicowych produktów i pozwolić sobie na coś czego nie założę 'do wszystkiego'. Stąd jakiś czas temu wpadły mi w oko te oto mało urodziwe spodnie, które zapewne nie każdemu przypadną do gustu. Ale z racji tego, ze lubię to co dziwne/inne/brzydkie(?), a jeżeli jest jeszcze na przecenie to nie mogłam ich nie kupić.
Miłej majówki, wypocznijcie!

 




fot. Weronika
hat Mohito / blouse sh / jacket Cubus / pants New Look / sneakers Bershka / ring H&M


You may also like

7 komentarzy:

  1. swietna stylizacja! na luzie ale z pazurem! uwielbiam polaczenie pyjama pants w wszczegolnosci z butami w tym stylu!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie inny print spodni! Super całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja, bardzo mi się podoba; minimalizm ponad wszystko :) a spodnie krótko "mówiąc" 10/10 !

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham kapelusze, sama w nich często chodzę... bardzo podoba mi się ten outfit taki na luzie, spodnie są bardzo ciekawe wszystko wygląda cudownie.

    www.milordka.pl Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się spodnie bardzo podobają, wyglądają super w tym połączeniu i na pewno nie tylko w tym - np ze szpilkami i koszulą również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż i ta pomadka, cudo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, bardzo fajne stylizacje :)
    PS.Zapraszamy do współtworzenia portalu dla blogerek www.cassual.pl

    OdpowiedzUsuń