think pink.

3 Comments

Moją miłość do czarnego koloru zdążył już zauważyć chyba każdy, kto ma ze mną styczność. Jest to moja baza i przeważający element każdej stylizacji, bez którego nie wyobrażam sobie wyjścia poza cztery ściany swojego pokoju. Czasami jednak staram się przełamać i eksperymentować, dlatego dziś w roli głównej pudrowy róż, z którym, o dziwo, polubiłam się już jakiś czas temu. Decydując się na ten sweterek bez namysłu wybrałam superstary z dodatkami w podobnym kolorze, z których jestem mega zadowolona. Dlaczego? Otóż #lumpeksowelove robi swoje. Zestaw typowy na uczelnie, praktyczny i super wygodny, a ostatnimi czasy jest to mój priorytet przy codziennych wyjściach.

A co u mnie? Aktualnie studia, praca, siłownia - trochę się dzieje. Czasem ciężko wyrobić się ze wszystkim i wtedy człowiek zastanawia się dlaczego doba nie trwa 48h. Jednak życie w lekkim pośpiechu uczy mnie pewnego rodzaju organizacji, która pomaga mi pogodzić wszystko ze sobą. Co jak co, ale taki styl życia mi odpowiada, chyba to lubię. Zamiast siedzieć cały czas w domu, staram się zrobić coś dla siebie. W miarę możliwości postaram się też raz na jakiś czas wstawić i wystukać coś tu dla Was, a nuż komuś się spodoba. Tymczasem zbieram się pakować na kilkudniowy wyjazd w góry. Potrzebuje odskoczni od codzienności, naładowania akumulatorów więc wypad z najlepszą ekipą będzie jak znalazł. Na bieżąco możecie mnie znaleźć na snapie i insta (pashioon). ENJOY!

               

 
               

 
               



sweater Atmosphere SH / necklace SINSAY / sweatpants H&M / Adidas Superstar SH



You may also like

3 komentarze:

  1. obłędnie dobrane kolory :-) uwielbiam dresy w wersji bardziej elegance :-) naszyjnik dodaje całości uroku!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że u Cb tak jak u mnie :D wczoraj zastanawiałem się dlaczego doba to tylko 24 h xD
    pozdro!

    OdpowiedzUsuń