ekoZIEMIANKA

10 Comments
Upragniony 28 czerwca nastąpił. Dla jednych to czas pożegnań, dla drugich rozpoczęcie wakacji, a dla innych po prostu zwykły dzień. Dla mnie to początek (mam nadzieję) niezwykłych wakacji, błogiego lenistwa. Cieszę się, że przez kolejne 2 miesiące nie muszę zaglądać do książek (przedmiotowych oczywiście) tylko poświęcić cząstkę swojego czasu na rozwijanie owego bloga. Zaczęłam umawiać się już na sesje, więc efekty zapewne pojawią się za niedługo. 
Tymczasem, korzystając z okazji chciałabym napisać o firmie - ekoZIEMIANKA. Oferuje nam w pełni ekologiczne produkty, z naturalnych składników łagodnych dla naszej skóry czy ulegających biodegradacji w 100%. W asortymencie znajdziemy produkty z wielu kategorii - poczynając na środkach czystości, artykułach higienicznych po żywność. Do tego bardzo przystępne ceny ułatwiają nam przełączenie się na EKO. Osobiście z ochroną środowiska miałam nie wiele wspólnego. Jedynie sprzątałam śmieci podczas Dnia Ziemi czy segregowałam je w domu. Dlatego też wylosowanie jednej siateczki właśnie z tej firmy było dla mnie czymś poniekąd ekscytującym. 
Na słowo 'ekologia' w głowie zaraz po segregacji pojawiają się lniane torby. Nie mogło więc jej tu zabraknąć, otóż wszystkie produkty znajdowały się właśnie w niej. Moim zdaniem świetnie nadawałaby się na zakupy.
                    
Na początek zacznę może od gum. Trafił mi się smak mięty pieprzowej, z czego byłam zadowolona, gdyż preferuję takie od tych owocowych. Jedynym minusem jest fakt, że smak zanika w tempie błyskawicznym, jednak w zamian m.in. nie zawiera cukru (w 100% słodzona jest ksylitolem występującym w jagodach, owocach, sałacie czy grzybach), reguluje równowagę kwasowo zasadową oraz świetnie oczyszcza zęby.
Następnie mamy tu miętowe pastylki smakiem przypominające mi jakiś słodycz, którego nazwy nie umiem sobie niestety przypomnieć. Są równie dobre jak gumy, natomiast tutaj smak utrzymuje się aż do samego końca.
Na zdjęciu niestety nie pomyślałam o tym by każde saszetki zaprezentować osobno więc Was przepraszam. Było ich pięć, każda w innym smaku. Pisząc to, siedzę właśnie przy jednej czekając aż się zaparzy. Herbatki są bardzo aromatyczne, a do tego smakują bardzo dobrze. W składzie niektórych znajdziemy makuchy kakaowe, pietruszkę czy inne nietypowe dla mnie składniki. Nie zniechęciło mnie to do ich spróbowania, ale nawet jeszcze bardziej zachęciło. Spotkałam się z dużym zaskoczeniem. Każda herbatka ma inny smak jak i inne zastosowanie np. oczyszczające czy wyciszające. Osobiście polecam i być może zaopatrzę się w większe zapasy :D
Poniżej znajdują się płatki i waciki kosmetyczne. Świetnie nadają się do zmywania makijażu oraz lakieru do paznokci. Dodatkowo wydaje mi się, że są o wiele delikatniejsze o zwykłych. Pozwalając zaczerpnąć informacji z strony internetowej : są one wykonane z naturalnych włókien, wybielane bezchlorowo pozbawione modyfikacji genetycznych, a opakowania wytworzone z surowców odnawialnych.
Kolejnymi, jak i ostatnimi już produktami są płyn do trudnych zabrudzeń, płyn do mycia naczyń oraz mydło roślinne. Mydełko wolne jest od barwników, wypełniaczy, dodatków kompleksujących jak i wybielaczy optycznych. Świetnie nadaje się do mycia rąk, ciała jak i do prania.
Płynu do trudnych zabrudzeń jak i mycia naczyń nie miałam jeszcze okazji stosować gdyż przechowuję je na wakacyjny wypad. Jak się sprawują dorzucę do kolejnych recenzji.
Mam nadzieję, że jakoś może i w małym stopniu zachęciłam Was do ekologicznych produktów. Cieszę się, że miałam okazję testowania ich za co jeszcze raz serdecznie dziękuje organizatorkom oraz Pani Joasi z ekoZIEMIANKI. Osobiście uważam, że jest to bardzo dobra alternatywa dla obecnych szkodliwych produktów, które często również na nas nie działają najlepiej. Także od dziś mam nadzieję ekologia nie będzie Wam się kojarzyć jedynie ze sprzątaniem śmieci ale i z żywnością ekologiczną czy stosowaniem produktów takich jak powyżej.
Korzystając z okazji, miłych wakacji!


You may also like

10 komentarzy:

  1. Wspaniały post, ekologia jest bardzo ważna szczególnie w dzisiejszych brudnych czasach.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, ekologia jest bardzo ważna w tych czasach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji!
    Nie znałam tej firmy wcześniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałem Cię do Liebster Blog Award. Więcej info u mnie na blogu pod linkiem:

    http://szymonpiwowarski.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam:)
    Szymon

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog !
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Kochana!
    Bardzo podoba mi się Twój blog, a najbardziej chyba zazdroszczę nowoczesnego wyglądu!
    Dodaję oczywiście do obserowowanych i zapraszam do siebie :*
    http://wrasko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń