RELACJA Z DUŻEGO KATOWICKIEGO SPOTKANIA ŚLĄSKICH BLOGERÓW!

25 Comments
Na to wydarzenie czekałam tygodniami. Codziennie śledziłam pojawiające się informacje co do atrakcji, osób, które będą. Wyczekiwana sobota nadeszła, a wraz z nią spotkanie. 
Razem z small-maybel udałyśmy się do City Rock o 12, czyli godzinę wcześniej od planowanego rozpoczęcia spotkania. Po wejściu do baru usiadłyśmy do stolika i zastanawiałyśmy się co dalej. Wokoło grupki ludzi, ale kto jest makijażystką czy projektantem? Po jakimś czasie znalazłyśmy Alicję, jedną z organizatorek spotkania. Od tej pory Weronika była malowana, czesana, przebierana, a ja obserwując przychodzących ludzi przeglądałam gazetę H&Mu.  Mijały kwadranse, godzina 13 tuż, tuż, a niecierpliwi ludzie zastanawiali się jak to wszystko będzie wyglądać. Po ponad godzinnym opóźnieniu zostaliśmy wpuszczeniu na salę, gdzie wręczono nam upominki. Znalazłyśmy wolne miejsca, a gdy wszyscy blogerzy wraz z osobami towarzyszącymi również, zrobiło się strasznie ciasno, pomimo tego, że dostawiono jeszcze kilka krzeseł. Zaczyna się. 
Basia oficjalnie powitała wszystkich z wielkim uśmiechem i zaprosiła na wykład p. Antoniego Kreis. Osobiście doceniam jego zainteresowanie i doświadczenie, jednak wszystkie informacje, które zostały nam przekazane były mi znane i poniekąd się nudziłam. 
Następnie przyszła kolej na pokaz biżuterii Anestisa. Cóż za perfekcjonizm! Widać, że modelki nie pierwszy raz szły po wybiegu, ponadto wyglądały rewelacyjnie. Gdyby jednym słowem określić naszyjniki, które zostały nam zaprezentowane - oryginalne. 
Kolejną atrakcją był wykład o makijażu prowadzony Łukasza, na którym niestety nie miałam okazji być, gdyż razem z innymi dziewczynami przygotowywałyśmy się na pokaz koszulek i szortów od OhMarly. Kilka przymiarek, prób i idziemy. Wszystko wyszło super i cieszę się, że miałam okazję  przez chwilę ponosić te cudeńka!
 Po nas pokaz Izy. Sukienki przypały mi do gustu, ale chyba najbardziej asymetryczna spódnica. 
Gdy dałam upust emocjom, które dały o sobie znać podczas pokazu, nastąpił pokaz Łukasza. Szczerze powiedziawszy miał fajny pomysł - modelki szły lub tańczyły po wybiegu w rytm muzyki, ze szczerym uśmiechem po prostu się bawiąc. 
Dalej wykład p. Bożeny. Początkowo puściła nam filmik ze swojej podróży do Afryki, który moim zdaniem był trochę za długi, a skaczący Masaje w nim ukazani niezbyt mnie zainteresowali. Jednak coś co zauważyłam kilka dni temu będąc np. w H&M - ubrania miały afrykańskie printy! Wszędzie, wszędzie! Dlatego też dopiero teraz zrozumiałam poniekąd przekaz tego filmu. Sukienki prezentowane były ciekawe, jednak nie w moim guście. 
Ostatnim już i jakże wyczekiwanym przez wszystkich był pokaz SNOW BLACK, który pobił wszystkie poprzednie. Każdy gorset był świetnie dopracowany, a swoim wyglądem oczarowywał każdego. 
Na koniec odbyła się loteria, w której każdy był zwycięzcą, gdyż do końca została chyba już tylko połowa blogerów. Ja miałam okazję zgarnąć eko torbę z dodatkami od Eko Ziemianki.
Jestem pełna podziwu dla Alicji i Basi, które postanowiły zorganizować coś tak dużego, pomimo wielu obowiązków ( dalej nie wiem jak Wy dałyście rade! ;). Wiadomo, że było to pierwsze takie spotkanie, było sporo niedociągnięć, jednak na pewno kolejne będą coraz lepsze. Na początku zabrakło mi jakiegoś małego powitania, informacji kiedy zaczniemy. Następnie wydaje mi się, że zrobił się mętlik podczas wpuszczania osób. Moim zdaniem lepiej wpuścić na początku blogerów, a następni ludzi spoza blogosfery. No i chyba najważniejsze - sala nie była przystosowana do takiego wydarzenia, jednak mimo to jakoś daliśmy rade i wytrzymaliśmy do końca, bo trochę się rozluźniło. Jeszcze raz dzięki! ;)
p. Andzej Kreis
Anestis Xaris Maravelakis
Co do upominków. Alicja i Basia baardzo się postarały! Recenzje kosmetyków zobaczycie  za jakiś czas :)






You may also like

25 komentarzy:

  1. Ale miałyście ogromne spotkanie :) Bardzo fajnie :) I ile prezentów!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cie za to ze zrozumiałaś mój przekaz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszy mnie to, że podobało Ci się na spotkaniu mimo niedociągnięć :) Już dziś zapraszam Cię na moje spotkanie, które szykuję na drugą połowę roku :) PS. Mąż czuje się pominięty, on był modelem na pokazie Łukasza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące wydarzenie, świetnie zorganizowane i świetnie zaopatrzone. Świetnie, że w każdym regionie są osoby, którym zależy na integracji blogerów. Bardzo przypadła mi do gustu przygotowana na tę okazje przez Ciebie stylizacja, a robienia kresek mogłaby się od Ciebie nauczyć niejedna makijażystka! :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie było Was poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie zdążyłyśmy poplotkować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. super! bardzo fajne spotkanie i niesamowite upominki ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. musiało być bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. nice pics, and i liked the previous posts style. check out mine too.we can follow each other if you like. xoxo

    http://scream-your-mind.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę, że mogłaś być na takim spotkaniu :) Nawet jeśli momentami było trochę nudno.. Mam nadzieję, że mnie też to kiedyś spotka... Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie wygląda ciekawie ;) fajny blog ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super :D Widać ze dobrze się bawiłyście :*

    OdpowiedzUsuń
  14. whοah this ωeblog is wondeгful i like геaԁing yοur postѕ.
    Keep uр the goοԁ wоrκ!
    You геalіze, lots οf ρеople arе
    loоking arounԁ for this infoгmаtіon, you сould help them gгeatlу.


    Μy web pаge - chatroulette

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że odwdzięczysz się komentarzem i dodasz do obserwatorów :D :
    http://dreamerfrompoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne spotkanie i fajne prezenty :)

    Zapraszam na konkurs do wygrania dowolna para butów!

    OdpowiedzUsuń
  17. What а mateгial of un-ambiguitу аnd preѕеrѵeness of preсіοus eхpегiеnce
    cоncerning unρrediсted emotіons.


    Alѕo vіsіt my hоmepage ... HäMorrhoiden

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER ♥
    OBSERWUJEMY ? :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    WPDANIJ DO MNIE KONIECZNIE !! :)

    POZDRAIWAM CIEPLUTKO ♥♥

    OdpowiedzUsuń