bloggers meeting :)

28 Comments
Witajciee! Piszę ze względu na wczorajsze spotkanie śląskich blogerek. Razem z Weroniką po raz pierwszy brałyśmy udział w takim wydarzeniu. Przyznam, że było bardzo sympatycznie, fajnie nam się wszystkim rozmawiało. Świadomość tego, że rozmawia się z osobami, których blogi śledzi się długi już czas jest naprawdę wspaniała. Może jestem dziwna, ale jarają mnie takie rzeczy. Mam nadzieję, że na kolejne spotkanie nie będę musiała długo czekać :)
Za wszystkie zdjęcia serdecznie dziękuję Wioli ;*
shoes no name
pants ICHI
jacket marks & spencer
blouse NEXT
necklace H&M
bag nicole


Za zdjęcie grupowe również dziękuję Basi ;*
Bardzo miło było mi poznać tych wspaniałych ludzi pełnych pasji. Dziękuję Wam jeszcze raz za te spotkanie!

Buziaki dla Was!


You may also like

28 komentarzy:

  1. mnie również było was miło poznać :)

    Miłej niedzieli :)

    http://szymonpiwowarski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się zestawienie kolorów w Twoim zestawie ;)
    i zdjęcia mają fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie spotkania są świetne :) a Ty wyglądałaś idealnie!! :)
    Pozdrawiam koleżankę z Modnej Polki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow - wyglądasz świetnie! ;) uwielbiam Twoja marynarkę <3
    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny outfit :) ciekawy blog :)
    z przyjemnością obserwuję =]

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że mogłyśmy się poznać! I czekam na następne spotkanie ;)
    ps. ten Twój portret jest przepiękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miłe spotkanie, mam nadzieje, że będzie ich więcej :).
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja :)

    Ciekawy blog, dodaje do obserwowanych :)
    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam :)
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wszytko zestawiłaś, naprawdę cudnie się prezentujesz:) Uwielbiam:)!!!
    Pozdrawiam i jeśli znajdziesz chwilkę wolnego czasu to zapraszam do nas:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chanced upon your blog and enjoy reading it!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu ;) slicznie wwygladalas. )
    Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne połączenie kolorystyczne marynarki i spodni!

    OdpowiedzUsuń
  13. W życiu nie dałabym Ci 16 lat... Co najmniej 23. Staro wyglądasz (nie wiem czy to komplement czy nie xD)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny zestaw. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. piękną masz marynarkę:) ahhh żałuję, że nie mogłam przyjechać na spotkanie....

    zapraszam w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wyróżniłam Twój blog w zabawie Liebster Blog:
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com/2012/12/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za zimno Ci :) Wszystcy w kurtakch ...
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    booksloovers13xd.blogspot.com - o książkach
    moviesloovers.blogspot.com - o filmach

    OdpowiedzUsuń
  18. It must be great to have meeting with another blogger :) I love your outfit very much <3 By the way followed you, mind to follow back?

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piekny blog! kuurde czemu ja tu wcześniej nie byłam :(((

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna marynarka, wyglądasz rewelacyjnie! A.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia! zazdroszczę takiego spotkania, musiało być super. ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Marynarka - cudo!
    Zapraszam do mnie - E.

    OdpowiedzUsuń
  23. Therе curгently doesn't exist any free smaller,so the cell phone ratio of EMF to their head is larger.

    Also visit my website; dien thoai

    OdpowiedzUsuń
  24. The cellphоne sрy progгam is beіng prоmoted by
    ωebѕites ωho wаs it cell phone that
    called me?

    Mу webpage: dien thoai

    OdpowiedzUsuń