session.

36 Comments
Godzina nieco już późna, jednak mam jeszcze siły na napisanie posta :) Niestety mało jest on związany z modą. Poświęcę go dziś na zdjęcia z mojej ostatniej sesji - o ile mogę to tak nazwać. 'Modelingiem' zajmuję się od niedawna. Od małego zawsze ciągnęło mnie przed obiektyw aparatu. Zdecydowałam się więc na zdjęcia, że tak to nazwę, lepszej jakości, a efekty pokazuję poniżej.
 




Zdjęcia w większości są w kolorze czarno-białym, z racji tego, iż wydaje mi się, że wyglądają tak po prostu lepiej - 'można wyczuć ich klimat'. A Wy co sądzicie? :)



You may also like

36 komentarzy:

  1. wspaniałe zdjęcia, sama marzę o takiej naprawdę profesjonalnej sesji... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia! uwielbiam czarno-białe ♥.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaale masz długie włosy ♥! Ładna buźka ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjęcia<3
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW ! Gorgeous ! Love these photos ! following,xo

    http://devil-wears-gabbana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Super blog, obserwuję! Jeśli Ci się spodoba mój, zapraszam również do obserwowania ;)

    Pozdrawiam,
    Marti

    http://martiinfashionland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pics! Your hair is so pretty.

    Happy weekend!

    Xo
    http://myscrambledstyle.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się foteczki, fajny klimat:) zapraszam do mnie, A.

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda B&W zawsze tworzy niepowtarzalny klimat ;) świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże,ty masz 15 lat? Wyglądasz jakbyś miała 20 :D (to komplement ;) )
    Masz super styl, uwielbiam twoja katanę! Obserwuje.

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mega blog!
    obserwuje licze n rewanż! :*
    http://tosiaendtosiia.blogspot.com/
    zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia cudowne! Jesteś jak profesjonalna modelka.
    Obserwuję i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    Obserwuję i liczę na rewanż !
    http://nikusia1702.blogspot.com/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Absolutely beautiful! You look so! pretty :) Loving your hair.
    All the best,

    Jana & Vanessa from charming Berlin ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. wow lovely blog! and shot. followed you sweetie ♡

    thesassytheory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! Jesteś przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia!

    xoxo

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz rację, czarno-białe zdjęcia są bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jejku cudne zdjęcia *.* zakochałam się w nich :D
    zaobserwowałam, zapraszm do mnie www.xxconan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia *_* ! + Zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie wspaniałe te zdjęcia! ♡ włosy boskie!

    OdpowiedzUsuń
  23. love your hair! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetne zdjęcia. Robi je jakiś profesjonalista?
    A i piękne włosy ;)

    obserwuje i zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć.. :) boziu, jakie Ty masz genialne włosy, oddaj mi je :<

    OdpowiedzUsuń
  26. "Zdaję sobie sprawę, że nie są one jakieś rewelacyjne ani nic, jednak cieszę się, że je 'mam' ^^" oj, kochana, one są rewelacyjne, mój ulubiony post chyba tutaj :)) zazdroszczę Ci włosów i chyba nie jestem jedyna. no i widać, że nie umiesz pozować.
    + zapraszam do siebie:
    no--quarter.blogspot.com
    może foloł? xd

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobre zdjęcia, wspomniany przez Ciebie klimat jest. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń